نوشته شده توسط : مائده

می خواهیم در این مقاله درباره تدریس خصوصی زبان و آموزش و یادگیری آن در زمانی کوتاه، صحبت کنیم. اگر شما هم قصد دارید تا در مدت زمانی اندک زبان انگلیسی را بیاموزید، انتخاب کلاس های خصوصی یکی از بهترین راهکار ها خواهد بود.

یکی از مزیت های قابل توجه کلاس های خصوصی زبان این است که کلاس شخصی سازی می شود یعنی به نوعی در این کلاس یک برنامه ی همگانی یا از پیش تعیین شده وجود ندارد بلکه تماما متناسب با نیاز زبان آموز برنامه ریزی می شود و مطالبی که فرد به آن نیاز دارد، در اختیارش قرار می گیرد و تمامی مطالب ارائه شده، سطح آن، شیوه ی آموزش زبان  و... می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. در واقع اساتید این نوع کلاس ها خودشان را با سطح و دانسته های شاگر تطبیق می دهند به صورتی که برای شاگرد مفید واقع شود.

در کلاس های عمومی و گروهی همیشه یک برنامه ی از پیش تعیین شده وجود دارد و این زبان آموزان می باشند که باید خودشان را با سطح کلاس وفق دهند که این موضوع ممکن است برای تعدادی مفید نباشد و همچین آن ها را آزرده نماید. در کلاس های خصوصی اما، چون سطح کلاس با دانسته های قبلی شاگرد و توانایی اش تنظیم خواهد شد، تمامی وقت کلاس بسیار مفید و آموزنده می باشد و بازدهی بالایی نیز خواهد  داشت  باتوجه به این موضوع  زبان آموز در مدت کوتاه تری زبان را یاد می گیرد.

یکی از موارد دیگر که قابل توجه است این موضوع می باشد که در کلاس های خصوصی زمان برگزاری جلسات، تعداد جلسات در هفته، طول هر جلسه، مکان برگزاری و..قابل تغییر خواهد بود و می تواند متناسب با شرایط و خواسته ی زبان آموز باشد. برای مثال اگر شما برای آموزش زبان انگلیسی عجله دارید می توانید با در میان گذاشتن این موضوع با استاد خود از او بخواهید تا تعداد و ساعت جلسات در هفته را افزایش دهد و در نتیجه شما می توانید در مدت زمانی اندک به هدف خود برسید.

 یکی دیگر از موضوعات قابل ذکر این است که اگر شما یک جلسه کلاس های خصوصی را با یک جلسه از کلاس های گروهی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که یک جلسه از کلاس خصوصی می تواند به اندازه سه یا چهار جلسه کلاس گروهی برای شما بازدهی داشته باشد برای مثال در کلاس خصوصی اگر بخواهید که یک مکالمه را تمرین کنید تا بیاموزید، تمام زمان کلاس رافرصت دارید و می توانید تمرین کنید در صورتی که در کلاس های گروهی ده نفر زبان آموز وجود دارد و فرصت شما برای تمرین و یادگیری یک دهم آن جلسه می باشد بنابراین برای یادگیری سریع تر مکالمه، گرامر های مختلف ( گرامر جملات مجهول، گرامر زمان حال و..) یا هر مهارت دیگری که مد نظر شماست، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بهترین انتخاب خواهد بود.

 آموزش زبان انگلیسی

با توجه به تمامی مطالب ذکر شده انتخاب کلاس های خصوصی زبان بهترین گزینه برای یادگیری در کوتاه ترین زمان خواهد بود. زمانی که شما در کنار خود یک استاد مجرب و با تجربه داشته باشید علاوه بر آموزش و تشریح مطالب برای شما می تواند در رابطه با شیوه ی درست مطالعه و یادگیری، نحوه ی برنامه ریزی برای مطالعه ی بهتر، بهترین منابع برای یادگیری و..شما را راهنمایی کند.

البته یادگیری زبان تنها به نوع کلاس وابسته نیست و عامل تاثیر گذار اصلی شما می باشید که چقدر برای این هدف تلاش خواهید کرد.



:: برچسب‌ها: جملات مجهول , آموزش زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()